sexta-feira, 2 de agosto de 2013

Imagine Dragons–It’s Time

So this is what you meant?

When you said that you were spent?

And now it’s time to build from the

Bottom of the pit

Right to the top

Don’t hold back

Packing my bags and giving the

Academy a rain-check

I don’t ever want to let you down

I don’t ever want to leave this town

‘Cause after all

This city never sleeps at night

It’s time to begin, isn’t it, I get a little bit

Bigger, but then, I’ll admit

I’m just the same as I was

Now don’t you understand

That I’m never changing who I am

So this is where you fell

And I am left to sell

The path to heaven runs through miles

Of clouded hell

Right to the top

Don’t look back

Turning to rags and giving the commodities

A rain-check

I don’t ever want to let you down

I don’t ever want to leave this town

‘Cause after all

This city never sleeps at night

It’s time to begin, isn’t it, I get a little bit

Bigger, but then, I’ll admit, I’m just the

Same as I was

Now don’t you understand

That I’m never changing who I am

This road never looked so lonely

This house doesn’t burn down slowly

To ashes, To ashes

It’s time to begin, isn’t it, I get a little bit

Bigger, but then, I’ll admit, I’m just the

Same as i was

Now don’t you understand

That I’m never changing who I am

Então foi isso que você quis dizer?

Quando você disse que estava cansado?

E agora é hora de construir a partir

Do fundo do poço até o topo

Direto ao topo

Não olhe pra trás

Fazendo minhas malas,

A faculdade fica para uma próxima

Não quero nunca te decepcionar

Não quero nunca deixar essa cidade

Porque, no final das contas,

Esta cidade nunca dorme à noite

É a hora de começar, não é? Fico um pouco

Maior, mas depois, admitirei

Sou o mesmo que eu era

Agora, você não entende

Que eu nunca vou mudar quem eu sou

Então, este é o lugar onde você caiu

E eu estou para vender

Para chegar ao Paraíso, tem que passar

Pelo Inferno

Direto ao topo

Não olhe pra trás

Voltando aos trapos e as comodidades

Ficam para uma próxima

Não quero nunca te decepcionar

Não quero nunca deixar essa cidade

Porque, no final das contas,

Esta cidade nunca dorme à noite

É a hora de começar, não é? Fico um pouco

Maior, mas depois, admitirei, sou o

Mesmo que eu era

Agora, você não entende

Que eu nunca vou mudar quem eu sou

Esta estrada nunca pareceu tão solitária

Esta casa não queima lentamente

Em cinzas, em cinzas

É a hora de começar, não é? Fico um pouco

Maior, mas depois, admitirei

Sou o mesmo que eu era

Agora, você não entende

Que eu nunca vou mudar quem eu sou

0 comentários: